Asiakaspalautukset
Palautukset (fyysiset tuotteet)
Palautuskäytäntömme on 30 päivää. Jos ostoksestasi on kulunut yli 30 päivää, emme valitettavasti voi tarjota sinulle hyvitystä tai vaihtoa.
Ollaksesi oikeutettu hyvitykseen, tuotteen tulee olla käyttämätön ja samassa kunnossa kuin jossa olet sen vastaanottanut. Tuotteen tulee olla myös alkuperäisessä pakkauksessaan ja myyntikuntoinen.
Kaikkia tuotteita ei voi palauttaa. Tuotteet, joita palautuskäytäntö ei koske, ovat:
- Lahjakortit
- Ladattavat ohjelmistotuotteet
- Jotkin terveys- ja hyvinvointituotteista.
Viimeistelläksesi palautuksesi, tarvitsemme ostoksestasi kuitin.
Älä lähetä ostostasi takaisin valmistajalle.
Tietyissä tilanteissa saatetaan myöntää vain osittainen hyvitys (jos sovellettavissa):
- Kirjat, joissa on selviä käytön merkkejä.
- Kaikki tuotteet, jotka eivät ole alkuperäisessä kunnossaan, ovat vahingoittuneita tai niistä puuttuu osia muusta syystä kuin omasta virheestämme.
- Kaikki tuotteet, jotka palautetaan yli 30 päivän jälkeen toimituksesta.
Hyvitykset (jos sovellettavissa)
Kun palautuksesi on vastaanotettu ja tarkistettu, lähetämme sinulle sähköpostin, jossa kerromme vastaanottaneemme palauttamasi tuotteen. Ilmoitamme myös palautuksesi hyväksymisestä tai hylkäämisestä.
Jos palautuksesi hyväksytään, hyvityskäytäntö etenee siten, että summa palautetaan luottokortillesi tai alkuperäisen maksutapasi kautta muutamien päivien kuluessa.
Myöhästyneet tai puuttuvat hyvitykset (jos sovellettavissa)
Jos et ole vielä saanut hyvitystä, tarkista ensin pankkitilisi vielä kertaalleen.
Ota sitten yhteyttä luottokorttiyhtiöösi, sillä hyvityksen kirjautuminen voi kestää jonkin aikaa.
Ota sitten yhteyttä pankkiisi. Hyvityksen kirjautumisessa voi usein kestää.
Jos olet tehnyt jo kaiken tämän, etkä ole vieläkään saanut hyvitystä, ota meihin yhteyttä sähköpostitse osoitteessa asiakaspalvelu@sportif.fi.
Alennetut tuotteet (jos sovellettavissa)
Vain normaalihintaisia tuotteita voi palauttaa. Valitettavasti alennushintaisia tuotteita ei voi palauttaa.
Vaihdot (jos sovellettavissa)
Vaihdamme tuotteita vain, jos ne ovat viallisia tai vahingoittuneita. Jos sinun tulee vaihtaa tuote samaan tuotteeseen, lähetä meille sähköpostia osoitteeseen asiakaspalvelu@sportif.fi ja lähetä tuote postitse osoitteeseen: Sportif Finland Oy, Koulutuskeskuksentie 1, 19120 Vierumäki.
Lahjat
Jos tuote on merkitty ostohetkellä lahjaksi ja se on lähetetty suoraan sinulle, saat hyvitykseksi palauttamasi tuotteen arvoisen lahjakortin. Kun olemme vastaanottaneet palauttamasi tuotteen, lahjakortti lähetetään sinulle.
Mikäli tuotetta ei ollut merkitty lahjaksi ostohetkellä tai tuote lähetettiin lahjan antajalle, joka toimittaisi sen sinulle myöhemmin, lähetämme lahjan antajalle hyvityksen, jolloin tämä saa tiedon palautuksestasi.
Lähettäminen
Kun haluat palauttaa tuotteen, lähetä se osoitteeseen: Sportif Finland Oy, Koulutuskeskuksentie 1, 19120 Vierumäki.
Sinun tulee maksaa palauttamasi tuotteen postikulut. Postikuluja ei hyvitetä. Jos saat hyvityksen, postikulujen hinta vähennetään hyvityksestäsi.
Asuinpaikastasi riippuen vaihtamasi tuotteen saapuminen sinulle voi kestää.
Jos lähetät yli 75 euron hintaisen tuotteen, sinun kannattaa harkita seurantakoodillista toimitusta tai postivakuutuksen ostamista. Emme takaa palauttamasi tuotteen vastaanottamista.